Fessünk szekrényt!

Címkék: szekrény fa festése

2010.04.28. 10:00

Már a nyolcadik hónapban voltam hasamban a pici lánnyal, amikor a lakásátrendező forgatagban odáig jutottam, hogy kellene egy szekrény és egy komód a nappaliba. Falak addigra lefestve, függöny megvarrva - nem volt mindegy, milyen színű lesz. Esténként bútorboltok honlapjait nézegettem, napközben a közelben kérdezősködtem. Elég hamar nyilvánvalóvá vált, hogy az általalm preferált (alsó) árkategóriában csak natúr színű létezik.  (Valamelyik boltban közölték, hogy szívesen átfestik más színre - az ár 30 %-ért.!) Mivel sorozatgyártott termékeket néztem, arról se lehetett szó, hogy csak simán, bármiféle kezelés nélkül kapjam meg a szekrényt - színtelen lazúr mindegyiken volt. Mivel oldószeres festék szóba se jöhetett, Maca barátném beajánlotta a Boróka fabevonó, vörösfenyő színű lazúrt amivel az ő könyvespolca is festve volt. Nosza, szekrény  és komód kiválaszt és még karácsony előtt kiszállíttat, festék férfiemberrel hazahozatik, kismama fest.

Nagyon élveztem, mi tagadás. Addigra már túlvoltunk a falfestésen végre fa is került a kezem közé! Enyhén megcsiszoltam azért (volt jó kis maszkom ilyen esetekre), majd a száliránnyal párhuzamosan vittem fel rá a festéget - és száradás után még egyet.  Kellett egy kis idő, amíg kitapasztaltam, hogy egyenletesen nem tudom felvinni, de nem is bántam egy idő után. Bumfordi és meleg színfolt a mai napig - bár ahol túl vastag volt a festék, ott nyúlós fóliaként feljött és vékony ecsettel újra kellett, hogy fessem. Mint a képen látható, jól festett rajta a mézeskalács, nagy bendője elnyeli varró - és rajzoló eszközeimet.

A bejegyzés trackback címe:

https://minka.blog.hu/api/trackback/id/tr651958021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása