Horgo-blog

Címkék: blogajánló

2010.06.18. 23:57

Mai blogajánlóm - ki gondolná-a horgolásról szól.

A horgo-blogra akkor találtam rá, amikor kalapot szerettem volna készíteni a kicsi lányomnak - az  már más kérdés, hogy az alapokat csak az után tudtam elsajátítani, mikor anyukám megmutatta nekem, de ez az én működésemet (működésképtelenségemet) jellemzi inkább, mintsem az írások színvonalát.

a blogot olvasgatva egy szimpatikus és lelkes kis közösség mindennapjai elevenedtek meg a szemem előtt, akik jól struktúrált blogjukban mutatják meg munkáikat a többieknek inspirálva és segítve egymást. Nagyon tetszik a közös takaró-horgolási projektjük, aminek az eredményét az Első Lépések Alapítvány részére ajánlották fel. Az ötlet egyébként jól működő és pofon egyszerű:  minden jelentkező horgol egy 15*15 cm-es kockát a megadott technikai feltételek mellett, egyvalaki összeállítja és kész a takaró. Szeretem még az általuk ajánlott hasznos linkeket, a horgolt egérrel küzdő caracol-babynek pedig ajánlom a következő oldalt, amire szintén náluk leltem: http://greatamigurumi.blogspot.com/

 

Ui: csak az a fránya fejléc ne lenne olyan zavaró az egyébként szememnek kellemes oldalon :(

 

A bejegyzés trackback címe:

https://minka.blog.hu/api/trackback/id/tr292092784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása