Falvédő

Címkék: falvédő gyermekszoba

2010.04.11. 12:31

Ezt a falvédőt 5-6 hónapos várandósan varrtam, ez volt hivatva a kiságy mellett félszobát gyerekszobává varázsolni. (Mostanra már oda került a gyerek is, mert eddig mózesben aludt  mellettünk esténként)

Tekintve a szoba három és fél méteres belmagasságát, ez az eddigi legnagyobb munkám-136*328 cm. A házikó, a tó, a fák, felhők, s a nap IKEÁs anyagból  készült, a rátéteket kétoldalú ragasztós közbéléssel raktam fel (Mesebolt).

Klasszikus  foltvarrással nem foglalkoztam még, de ezek alapján,azt hiszem, nem is lenne hozzá türelmem. A magukban mintás, erős IKEÁs vásznak viszont bejöttek - a közeljövőben mutatok még néhány, ebből készült tárgyat.

Őrömömre e falvédő szerepelt a gyermekszoba.blog.hu oldalon is!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://minka.blog.hu/api/trackback/id/tr421911643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panzej 2010.04.26. 11:17:16

Minka, ez valami szuperszép! Le a kalappal a kézügyességed előtt! Bárcsak a fele jutott volna nekem... :-)

minkamunka 2010.04.26. 11:22:17

Köszi!

Egyenlőre nekem is ez a csúcs, mind méretben, mind technikailag.

Remélem, találsz majd olyat is, amit neked is kedved lesz elkészíteni!
süti beállítások módosítása