Kicsi lányunk mindjárt egy éves lesz - ennek örömére tekintettem át a lakáson friss szemmel, és kezdtem kialakítani egy sarkot a nappaliban számára (hiún remélve, hogy ezzel lassan visszaszerezzük a lakószobánk többi részét felnőtt használatra).

Első lépésként kilakoltattam a pókokat és a porcicákat, kipakoltam saját cuccainkat, csak a gyógylabdák maradtak (egy teljesen és egy félig felfújt példány, ez utóbbit nagyon jól lehet nyomkodni és gyömöszölni).

Aztán  odaraktam szőnyegkészletünk legkisebb tagját.

 

 

Majd a délután során - lemérve a lépcspfok szélességét és a földtől való távolságát -  komoly fejtörés árán kiszámoltam, mennyi szalagot kell vennem. (Az egész folyamatban ez volt a legnehezebb). Egyébként ez nem annyira olcsó móka, 5 cm-es szaténszalagból vettem, össesen 22 és fél métert, ami kb. 3500 Ft  volt Röltex-áron!

A szalagokat aztán rávarrtam egy hevederre és kétoldalú ragasztószalaggal felragasztottam a lépcsőre.

 

Majd végezetül többszínű akrilfestékkel festettem a leányzónak egy várost (a lakás több pontjára festettem már mintákat ezekkel a színekkel, ezért vágtam bele).

A gyermek másnap tesztelte az elkészült sarkocskát és tetszett neki, viszont nem korlátozta tevékenységét erre az egy helyre.

Ezt mondjuk gondolhattam volna.

A bejegyzés trackback címe:

https://minka.blog.hu/api/trackback/id/tr862568585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása