Az a helyzet, hogy nekem sem jön mindig össze, amit eltervezek.

Sőt. Mostanában egyre rosszabb a "nagy ötlet"-"sikeres kivitelezés" arány.

A legújabb bakim: a só-liszt gyurma.

Igen, ez az a műfaj, amit nem lehet elrontani, óvodásoknak is melegen ajánlott, szinte ingyér van...hát akkor?

Pedig az ötlet tuti volt!

Azt találtam ki, ablakdísznek , hogy a só-liszt tésztát (ugyanannyi só, mint amennyi liszt, kicsi olaj és annyi víz, hogy gyúrni lehessen) nyújtok ki kb. fél centi vastagra, kiszaggatom karácsonyi formákkal és hurkapálcikára tűzöm őket.

Az elképzelést tett követte; a gyermek aludt, én dolgoztam, a díszek megjelenése egyszerű, de nagyszerű lett, száradtak kb egy napot és vígan elvoltak odakinn további kettőt.

Harmadnapra jött a melegfront. A formák pedig leolvadtak, szétcsúsztak a pálcikák alján.

Ez az én formám.

A bejegyzés trackback címe:

https://minka.blog.hu/api/trackback/id/tr762505753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása