Boszorkánykonyha

2010.10.23. 23:14

Amikor elkezdtem a minkablogot írni, úgy gondoltam, hogy nem írok a főzőcskéről, mert annyi a gasztroblogger, mint égen a csillag.

Igen ám, de mostanság leginkább a sütés-főzésben bontakozom ki - hiába, a GYED bámulatosan fejleszti a kreativitást :) Úgyhogy sorra próbálom ki és gyúrom a különböző tésztákat és sütöm belőlük a  kalácsot, naant (indiai kenyér), orosházi banánt...

És persze néha főzök kozmetikumokat is, mostanra kikísérleteztem, melyik az a három  recept Lukrécia kencéi közül, amit rendszeresen használok és szeretek.

Egyrészt van a dezodor, másrészt Maca barátném elkészítette a rózsaillatú krémet, amit nekem ajándékozott, s annyira finom illatú, hogy krémparfümként is használom.

Az én nagy kedvencem pedig az a shea vajas krém, amit testápolónak, kézkrémnek, és a kisbaba popsikrémjeként is használok - gyakorlatilag a lakás minden pontján találni belőle! Ne tévesszen meg senkit, hogy ez egy testradír-recept; egyszerűen kihagytam belőle a barnacukrot.

A krémek főzésében az illóolajok használata a legjobb, melyeket mostanra mosáshoz, párologtatáshoz, fürdőzéshez is használok - az idei szezon sztárja kétségkívűl az édesnarancs lett.

Hát ezek az okai annak, hogy az idei ősz nem a varrógép mellett, hanem a konyhában talál.

A bejegyzés trackback címe:

https://minka.blog.hu/api/trackback/id/tr862394222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bodza80 2010.10.24. 22:45:50

Hú, nagyon köszi ezeket a recepteket, tuti, hogy kipróbálom őket!!!
süti beállítások módosítása