Először Londonban láttam textil matrojskákat decens, pasztell színekben, rózsás mintákkal, de azok "csak" párnák voltak, nem egyéb. Aztán hirtelen előttünk termett  (előttem, s az egyévesem előtt) egy háromórás buszos utazás lehetősége, amire, úgy véltem, könyv mellett játékkal is illenék készülni.

A neten kutakodva láttam, hogy a textil babák ötlete másnak is eszébe jutott; így az előttem alkotók munkájából merítettem ihletet.

Mivel a fő célja, hogy a gyermek eljátsszon vele, az enyémek egymásba rakhatók. Külön öröm volt számomra, hogy az idők során gyarapodó szalag-készletemből végre valamennyit elhasználhatok.

További képek az elkészítésről és a kis családról itt.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://minka.blog.hu/api/trackback/id/tr172751780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása