Angyal a konyhában

Címkék: gyerek karácsony

2011.12.04. 00:37

adventi naptár.jpg 

Először azt gondoltam, minek egy kétévesnek adventi naptár. Aztán, ahogy közeledett december elseje, egyre többször eszembe jutott, hogy jövőre már nem lesz ennyi időm munka és gyerkőc mellett varrni, készülni - akkor tehát most kell lépni!

November 30-án éjjel fél 12-re el is készült, teljesen időben voltam :)

Kicsit "fáztam" a számok kézi, felvarrásától, de aztán gyorsabban ment, mint gondoltam.

A legjobban pedig, mint mindig, ha babát csinálok, a fej elkészítését élveztem. Először másra gondoltam, de ahogy elkezdtem a vatelint húzni-vonni, betakarni, összegyúrni, ez lett belőle. Magától alakult így. A fej alapja egy hosszú nyelű IKEÁs babakanál - evésre úgyse jött be nekünk, viszont kiválóan megtartja a babák-bábok nyakát

S ha már a megtartásnál tartunk; a falra felakasztva szegény angyal először kókadtan csüngött, ezért a hátuljára rávarrtam egy műanyag gyerek vállfát:

hátulról.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://minka.blog.hu/api/trackback/id/tr663435311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása