Pszichedelikus IKEA

Címkék: varrás falvédő

2012.02.03. 20:23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az egész egy koncerttel kezdődött, egész pontosan egy Vágtázó Csodaszarvas-Fanfara Komplexa koncerttel, még december 23-án. Volt néhány csodaszép pillanat, és bevillant néhány kép, amiről azt gondoltam, de jó volna megcsinálni...tudni kell, hogy elkezdtem olajjal is festeni, de ez rögös és kihívásokkal teli útnak bizonyult, bár járok rajta serényen.

Szóval, más technikára vágytam, s mivel elkapott a lakásdekorálási, IKEÁba szaladós láz, anyagokat hoztam onnan, amiből itthon kivágtam a megfelelő mintákat, két oldalán ragasztós közbéléssel rögzítettem, majd körbe varrtam, a legapróbb cikcakk öltéssel.

Rokoni segítségből lett hozzá fenyő léc keretem, rajzszöggel rögzítettem fel.

A bejegyzés trackback címe:

https://minka.blog.hu/api/trackback/id/tr154060055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása