Karácsonyi párna

Címkék: karácsony varrás

2011.12.04. 00:49

Bár lelkes karácsonyra készülő vagyok, soha nem öltöztettem át az egész lakást. Most viszont találtam az egyik kedvenc oldalamon egy olyan dekorpárnát, amit, úgy véltem, érdemes nekem is megcsinálni.

karácsonyi párna.jpg

Már akkor lelkes voltam, mikor megvettük ezt a fotelt az IKEÁban, hogy van ilyen kicsi párnája, mert így könnyű néha átöltöztetni - s valóban!

A bejegyzés trackback címe:

https://minka.blog.hu/api/trackback/id/tr163435345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása