Árnyak színháza

Címkék: doboz árnyjáték

2010.12.11. 18:40

Ezt a színházat olyan gyerekeknek  készítettem és ajánlom, akiknek van otthon diavetítőjük.

Az alapja egy cipős (bokacsizmás) doboz. A mélyebbik felén kivágtam a "nézőteret". Az aljába oázist (tűzőhab, amit a virágboltosok csinálnak)raktam, hogy majd ebbe szúrom a bábukat. Miközben belefaragtam a formába, rájöttem, hogy nagyon porzik, így végül beborítottam fotókartonnal a doboz hátoldalán, és az oázis tetején is. A tetejére (ez a színpad talapzata) lyukasztógéppel, meg kötőtűkkel lyukakat csináltam, hogy ezen át a tűzőhabba beledugva álljanak a bábuk. Ezeket hurkapálcikára applikáltam rá, fotókartonból vágtam ki. A színpad felett, a doboz tetején lévő három "gomb" pontfülbevaló-alap, amit azért szúrtam oda fel, hogy onnan is be lehessen lógatni napot, holdat, madarakat.....

Nekem így is tetszik, de ha sötét szobában odatesszük a diavetítő elé, szerintem úgy is nagyon szép lesz!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://minka.blog.hu/api/trackback/id/tr992509471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása