Logikus ékszerek

Címkék: ékszer műanyag

2010.05.10. 22:52

A következő kiegészítők elkészítését elsősorban az alsósok  szüleinek ajánlom, akik egy hónap múlva, a nyári szünet beköszöntével konstatálják, hogy  gyermekük egyik taneszközének, a logikai készletnek már nincs meg minden eleme, ezért eredeti funkciójában használhatatlan.

Kitűző, nyaklánc és fülbevaló elkészítésére ellenben kiválóan alkalmas.

 

 

Bár elveimmel ellenkezik, hogy alapanyagokért hobbiboltba rohangásszak, a Hobbi Művésznél szereztem akciós (150 Ft/üveg ) akrilfestéket, fedőlakkot, valamint szilikonos ragasztót, egy gyöngyöket árusító boltban pedig ékszeralkatrészeket.

Első körben akrilfestékkel festettem a logikai készlet kiválasztott elemeire, majd gyertyához tartott tű segítségével kiolvasztottam-lyukasztottam a fülbevalónak szánt példányokat  - kicsit kormosak lettek, sajna.

Ezután lakkal átfestettem őket, kivártam az előírt egy óra száradási időt, majd a gyűrűt felragasztottam a szilikonos ragasztóval a gyűrűalapra. Rájöttem, hogy ahhoz még hiányzik egy darab drót, hogy a fülbevalót az ékszeralkatrészhez hozzáerősítsem, de mivel a csibéket és a tyúkanyót tartalmazó készletet elküldtem a tesómnak, a végső simítások elvégzése immár az ő feladata.

A bejegyzés trackback címe:

https://minka.blog.hu/api/trackback/id/tr851991255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása