Ide nekem az oroszlánt is!

2010.06.17. 13:51

A gyermek ma korán kelt. Nem röhögni - a fél nyolcas kelés nálunk korainak számít, én 7 és 8 között ébredve használhatatlan vagyok. Már arra gondoltam, visszafekszem vele, aztán inkább elővettem a hétvégén zsákmányolt textilbőr maradékot és csináltam egy süldő oroszlánt az egyik kis barátnőjének.

Ezt a konstrukciót bátran ajánlom kezdőknek is! Beszegni nem kell, mert a textilbőr nem foszlik, pelenkaöltést és sima öltést használtam, bélelésnek vatelint, ami a Röltexben kapható és ripszalag is onnan való.

A bejegyzés trackback címe:

https://minka.blog.hu/api/trackback/id/tr392088968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása