Kalapom-pom-pom-pom

2010.05.12. 22:41

Ezt a kalapot anya kezdte el horgolni, egy. már meglévő babakalap alapján. A teteje egy kör, amit hosszú pálcákból készített, folyamatosan szaporította őket menet közben. (Tudom, aki nem horgolt, annak ez elég kínaiul hangzik, de később nekik is igyekszem majd segítséget nyújtani.) Én úgy folytattam az oldalát, hogy nem szaporítottam, csak csináltam körben három sort hosszú pálcából, majd a karimához szaporítottam minden ötödik szemnél, a következő sorban már csak minden tizediknél - ezt követte két sor rövid pálca-szaporítás nélkül.

 

 

 

S hogy miként passzol ez a kalapocska küönböző színű ruhákhoz? Úgy hogy különböző színű virágokat horgoltam hozzá. Átfűztem egy zöld zsinórt a kalapon és olyan virágot/virágokat fűzök fel rá, ami illik a kislányhoz.

A bejegyzés trackback címe:

https://minka.blog.hu/api/trackback/id/tr71998619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása