A hétvégi ítéletidő, valamint a közelgő IV. Khiara est  megtette hatását: végre elkészítettem a fellépőruha felső részét!

Miként egy korábbi bejegyzésben említettem, a célom az volt, hogy a készen kapható fellépőruhák töredékéért összeállítsam és megvarrjam a saját ruhámat. A felsőrésszel kezdtem,aminek az alapja egy akciós,H&M-es melltartó.

Kattints ide az átalakítás képeiért!

 

Először azt hittem, csak lefejthetem róla a fekete csipkét, aztán kiderült, hogy alatta nincsen rugalmas plüss, ezért a kilógó széleket hátul hozzávarrtam a melltartóhoz.

Ezután széles szaténszalagot varrtam a fekete csipkére-a szalag széleit előtte gyetya lángjához tartottam, így szegtem be, megolvasztva. A szaténszalag és a bársony találkozását pedig aranyszínű, keskenyebb szalaggal fedtem le.

A szaténszszalagra rózsaszín gyöngyből fűztem-öltöttem kacskaringókat - ez volt számomra a legnehezebb, mivel a szalag az öltéseknél könnyen meghúzódott (a korábban homogén felületen csíkocskák futottak végig). Közvetlen szomszédságukba előre felfüzött flittercsíkot varrtam.

Az arany szalag alsó szélére lila gyöngyökből varrtam függőt - ne felejtsük, esetemben a cél az optikai tunning! Igazán jótékony hatása a Norbuban szerzett bokaláncoknak volt - a kapcsokat leszedtem és körbe a melltartó kosarai köré varrtam őket. A lila gyöngyökből készült függők visszaköszönnek a melltartó alján, az elejére és a hátára középre pedig gyöngy-függők kerültek.

A leeső flitterekből és gyönygyökből jutott 3-3 szem a melltartó pántjának elejére is.

Mindent összevetve élveztem a kicifrázását, főleg a gyöngyös díszítést. Lenne még ötletem, de előbb meg akarom varrni a szoknyát és a fátylakat - aztán, ha marad idő,még folytatom.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://minka.blog.hu/api/trackback/id/tr392014355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása